Insamlingar

Hackåsföreningshus-pay

Bli månadsgivare. Om många ger SEK 50 – 100 i månaden, blir det på ett år en ansenlig summa. Har du internetbank lägger du själv in överföringen och kan själv styra om du vill avsluta.

2016-02-06

Stöd insamling till Föreningshuset och få en andel i ett system på V 75

Under hösten samlade vi in, skänkte vinster och spelade ihop 10 392 kr som nu finns på Föreningshusets konto. Nu prövar vi att fortsätta insamlingen och spelet, men under lite andra former. Istället för att samla in och spela varje vecka satsar vi lite extra när det är större tävlingar, Elitlopp, Jämtlands Stora Pris eller när det finns lite mer pengar att spela om – när det är JACKPOT-omgång.
Vill du vara med och samla in gör så här;

Swisha 200 kr till mig senast kl. 10 (på lördag) telefonnummer 073-7703 465, 100 kr går direkt till Föreningshuset. För den andra hundringen bygger vi ett system. Hur stort det blir beror på hur många som är med. Av de pengar som samlas till F-huset avsätts en andel så att F-huset också få utdelning på eventuell vinst.
Upplägget är sen detsamma som i höstas. Jag spelar ett andelsspel med lika många andelar som deltagare plus en till F-huset. Är vi 15 som spelar som blir systemet på 16 andelar.Jag kvitterar insatsen med ett SMS med foto på andelskvittot, före första start kl. 162Vid vinst, inte alltför stor, kan jag swisha över vinsten – vid förhoppningsvis lite större vinster så ser jag till att ni får era spelkvitton och själva kan hämta vinsten.

På Föreningshusets facebooksida och Hackås anslagstavla kan du varje söndag följa hur stödet till Föreningshuset utvecklas och resultatet av V 75-spelet.
Välkommen till insamling och spel 2016
/Björn

2016-01-04

Föreningshusets insamlingsfond för 2015 blev ca SEK 50 000.